Review: Hot Boys

1. září 2013 v 19:56 | Aires |  Recenze
Autor: M.T.Majar
Originál:
Série: Hot Boys, díl první
české vydání: nakladatelství Fantom Print, 2012

Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočního klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry.
Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hot Boys- eroticky laděná prvotina české autorky M.T.Majar mě velmi mile překvapila.Jedná se o skutečně šťavnatý, sexy striptéry nabitý příběh, který vybočuje z řady podobných erotických knih.Při čtení Hot Boys se budete opravdu červenat a místy se i rozplývat nad charismatickým striptérem Chrisem, který je hlavní postavou příběhu.Leccos napovídá už anotace- Striptéři nikdy nebyli více k sežrání. A ano, s anotací mohu souhlasit.

Chris vede dvojí život.Ve dne pracuje jako účetní, v noci s klubu Red Wolfs společně s dalšími chlapíky ze striptérské skupiny Hot Boys rozvášňuje davy nadržených žen, které při pohledu na jeho vypracované tělo šílí a touží se ho dotknout.Poněkud samolibému Chrisi se líbí pozice nejžádanějšího muže a ještě se mu nestalo, aby některá žena při jeho doteku poddajně neroztála a nerozplývala se blahem.Ale jen do té doby než se potká s fotografkou Tarou, která se přijde podívat na pánský striptýz jen kvůli přání své kamarádky a vášniví, testosteronem nabušení muži ji narozdíl od jiných žen nechávají téměř klidnou.Jenže, jak už to tak bývá- podle vzoru co nemůžeme mít, to chceme nejvíc, se Chrisovi líbí a chce se jí dostat pod sukni.No lehké to rozhodně mít nebude, protože Taru navíc obklopuje její tajemná a nebezpečná minulost.Povede se Chrisovi nakonec zatvrzelou Taru svést?

Celý příběh je zahuštěný neuvěřitelnou dávkou sexappealu, erotiky a charismatem sympatického Chrise, že snad žádnou ženu nenechá chladnou.Může se zdát, že jde jen o jednoduchou, prostou romanci bez nějaké větší pointy, ale opak je pravdou.Kniha je i plná akce a napětí souvisejícím s Tařinou záhadnou minulostí.Sympatického Chrise si po pár stránkách oblíbíte a tak mu jistě odpustíte i pár jeho negativních vlastností, jako je přílišná sebedůvěra a občasná arogance.

Příběh je vyprávěn v ich-fromě z pohledu Chrise! Vykříčník za předchozí větou je rozhodně oprávněný, protože knih psaných z pohledu muže příliš nenajdete a autorka to dokázala napsat naprosto věrohodně.Troufám si tvrdit, že M.T.Majar přímo mistrovsky zvládla vykreslit typicky mužský charakter a mužské uvažování.Chris, stejně jako jiní muži občas myslí více rozkrokem než hlavou, nešetří vulgarismy a zakládá si na svém egu.Autorka jsem místy podezírala, že zná nějaké tajemství mužů, co my ostatní ne! :)

Celkově mě přišel takovýto výlet do mužské hlavy nesmírně zajímavý a osvěžující, přičemž si myslím, že to jistě ocenily i další čtenářky.Autorčin styl je čtivý a poutavý.Číst knihu z pohledu Chrise mě vážně bavilo.Nad lechtivými scénami jsem se patřičně červenala, nad Chrisovými humornými hláškami se smála, a celkově si knihu vychutnala.Někomu mohou zkazit dojem časté vulgarismy, které Chris často používá, ale já osobně v tomto nejsem nijak upjatá a podle mě vulgarismy jen podtrhovali Chrisův charakter, protože on je zkrátka svůj.

Než se do Hot Boys pustíte, počítejte s tím, že narazíte na peprné scénky, ovšem ne plné slaďoučkých pusinek, ale opravdové, nespoutané a vášnivé erotické akce..Hot Boys si totiž nehrají na romanci plnou letmých doteků a plachých pohledů.Při čtení se neubráníte úsměvům a čekají na vás i takové hlášky, na které v životě nezapomenete. A zaručeno je také to, že opravdu budete mít pocit, že si i na ty nejsvůdnější striptéry můžete sáhnout.M.T.Majar mohu jedině pochválit za skvělé dílo a doufat, že další knihy budou brzy následovat.

Hot Boys zaslouženě dostávají plný počet hvězdiček a směle je mohu zařadit i mezi nejlepší knihy, co jsem za letošní rok přečetla!