20. října 2013 v 16:35 | Aires |  Recenze
Autor: Eve Berlin
Originální název: Pleasure's Edge
Série: Hrana, 1.díl
Žánr: erotic romance
Počet stran: 256
Vydavatel: Ikar, 2012

Pro spisovatelku erotických románů Dylan Ivoryovou je důležité mít vše plně pod kontrolou. Potom se seznámí s mužem, který ztělesňuje vše, čím ona není… a vše, po čem tajně touží. Alec Walker píše psychologické thrillery a vede vzrušující život. Své dominantní sklony umí uspokojit a nedovolí, aby v cestě jeho tužbám stála nějaká pravidla. Jediné, čeho se bojí, je skutečná láska… Dylan shromažďuje informace pro novou knihu a přitom se seznámí s Alecem. Ten jí nabídne neopakovatelný vhled do vztahu plného bolesti a rozkoše, pokud se mu ovšem plně odevzdá. Pyšná Dylan je přesvědčená, že ji Alec nezlomí… ale brzy v sobě objeví pocity a touhy, o kterých neměla tušení. Alec je zkušený dominant, a proto ho city k té zvláštní, nepoddajné ženě zaskočí. Dokáže se sám vzdát bezpečných mantinelů a poslechnout své srdce, aby si udržel ženu, která ho poprvé v životě srazila na kolena?

HODNOCENÍ : :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hrana rozkoše byla mou druhou erotickou romancí, kterou jsem četla.I když- zrovna u této knihy o té jemné romanci plné letmých doteků a plachých úsměvů nemůže být řeč.Ne, Hrana rozkoše je plná surového sexu.A to ve smyslu slova surového- jako ryzího,tak i v tom druhém smyslu- surový, jako pořádně tvrdý sex, typický pro BDSM.A právě o sexu, BDSM a vztahu založeném na vzájemné důvěře a hierachii, tato kniha je.

Dylan je spisovatelka a živí se psaním erotických románů.Začíná jí docházet inspirace a tak se rozhodne pro zcela nový námět-BDSM.Jako každý správný spisovatel se chce dozvědět více o tématu o kterém píše a tak si domluví schůzku s dominantem Alecem.Doufá, že ji Alec pomůže pochopit tyto praktiky, aby měla pro svou novou knihu dostatek informací.Ovšem jejich společná schůzka probíhá úplně jinak, než Dylan čekala a zvrtne se až ve vzájemnou dohodu, že si nezkušená Dylan BDSM praktiky opravdu vyzkouší a to na vlastní kůži.Aby toho nebylo málo, jejím dominantem má být právě nadmíru přitažlivý Alec, který ji moc rád chce zasvětit.Pečlivá a uzavřená Dylan se mu bude muset podvolit, otevřít a najít k němu důvěru.Už na začátku je jasné, že mezi nimi panuje pořádná živočišná přitažlivost, takže není divu, že se jejich vztah subinka- dominant se brzy změní v něco úplně jiného..

Hrana rozkoše je rozhodně knihou pro dospělé ženy, protože ohledně sexu si nebere servítky.A že jeho plná!Prvního sexu Aleca a Dylan si sice užijete až v polovině knihy, dál už je to jako na běžícím páse a na každé páté straně na vás čeká další erotická scéna.A autorka se rozhodně nebojí popsat je do podrobností.Zkrátka přibližně od poloviny je to jedna velká erotická jízda.Všechny čtenářky zvědavé na podobné scénky si tak jistě přijdou na své.Páreček Alec a Dylan jsou nenasytní, budou si užívat opravdu často, a odpálí tak pořádnou nálož tvrdého a divokého sexu..

Velkým bonusem je, že je tu aspoň popsáno o čem celé BDSM vlastně je.Autorka se pokouší vysvětlit, že nejde jen o nějaké bezhlavé řezání bičíkem a podobně, ale o plnohodnotný vztah založený na vzájemné důvěře, kterou rozdělení rolí na dominantního a submisivního jedince jenom podporuje.

Co se hlavních postav týče, Alec, stejně jako mnozí jiní podobní hrdinové podělá rapidní změnu z tvrďáka a zhýralce, kterému každá podlehne, na zamilovaného muže, který pro svou milovanou udělá, co jí na očích vidí.Dylan je vcelku sympatická, ale pořádně si ji nejspíš nezamilujete a v paměti vám na příliš dlouho neutkví.Jejich vztahu je v knize věnováno poměrně dost prostoru, takže celý příběh není jenom o sexu.Samozřejmě se po čase vyskytnou určité problémy, kterým bude tento pár čelit a s kterými se budou muset nějak vypořádat..

Příběh je poměrně předvídatelný, jednoduchý a ničím vás výrazně nepřekvapí, ale je čtivý a budete jej chtít přečíst až do konce.Všechny vedlejší postavy jsou po celou dobu v pozadí, ale možná si povšimnete Alecova kamaráda Danteho a dívky Mische, o nichž bude vyprávět jiná kniha a to Hrana touhy, druhý díl této série.

Hrana rozkoše je lehkou oddychovou četbou, z které sex přímo čpí.Jestliže máte rádi erotické romance, rozhodně si tuto knihu nenechte ujít.Nečekejte však nic světoborného, jen to co vám samotná anotace slibuje, což je průměrná romance, příjemní hrdinové, kupa BDSM sexu a ještě jednou kupa sexu.