16. listopadu 2013 v 18:52 | Aires |  Recenze
Autor: Daria Charon
Originální název: Die Maske der Liedenschaft
Série:
Žánr: erotická romance
Počet stran: 191
Vydavatel: Moba, 2010

Městečko Allershausen je zavázáno smlouvou, která mužům z Wolfensburgu zaručuje, že jim budou předány všechny pětadvacetileté mladé ženy. Vlčí muži nyní požadují tři ženy. Radní jim tedy pošlou tři nevěstky. Když podvod vyjde najevo, dožadují se rozzuření vlčí muži svého práva. Aby Viola Bruggerová ochránila svoji mladší sestru Samaru, odchází spolu s ní. Po příchodu na Wolfensburg se ocitne ve víru nenávisti, vášně a touhy. Za tím vším stojí tajemný muž s maskou, Kyrian Lupanescu.

HODNOCENÍ::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a půl hvězdičky

Jako další knížku ke zrecenzování jsem si vybrala už trošku starší titul- Vlčí touhu, která sice podle anotace vypadá jako paranormal fantasy, ale ve skutečnosti jde o mix červené knihovny a erotické romance s pár drobnými prvky fantasy.Podle anotace bych rozhodně nečekala, že v knize bude tolik eroticky laděných scén, autorkou napsaných úplně bez ostychu a troufám si říct, že i poměrně dobře.

Poblíž městečka Allerhausen stojí Wolfensburg, hrad vlčích mužů, o kterých kolují ty nejpodivnější a nejtemnější historky.Chladnokrevní Vlčí muži jsou nebezpeční, mocní a všichni ostatní lidé by se jich měli bát.Městu Allerhausen nabídnou mír, pokud jim jednou za několik let vždy přivedou všechny jejich pětadvacetileté ženy- panny.A ten čas právě teď nastal.Ovšem radní jim pošlou tři nevěstky a podvod brzy vyjde najevo.Rozzuření Vlčí muži do města vtrhnou a tři vybrané panny si chtějí odvést násilím.

Mladičká Viola chce ochránit svou mladší sestru a nabídne se vlčím mužům dobrovolně.Ti ji odvedou přímo na tajemný Wolfensburg, kde vládne ještě tajemnější muž s maskou- Kyrian Lupanescu.Zpočátku vyděšená Viola brzy poznává, že vlčí muži nejsou ani zdaleka tak krutí a necitelní barbaři, za které je ostatní považují.Kyrian si pomalu, ale jistě získává její sympatie a mezi oběma hlavními hrdiny přeskočí pořádná jiskra.A navíc Kyrianovy zkušenosti v oblasti sexu jsou nemalé a on neváhá Violu pořádně zasvětit.Společně s Violou se chce pokusit zlomit kletbu, kvůli které neustále nosí masku, která mu zahaluje obličej.Samotnou zápletku týkající se kletby vám, ale už neprozradím.

Jak už jsem zmiňovala výše, pod nenápadnou anotací se skrývá dobře utajená erotická romance.Zpočátku mě to překvapilo, protože to nebylo to co jsem od knihy očekávala, ale nakonec mě příjemně překvapila.Erotické pasáže jsou vkusně napsané, nepůsobí v ději jako pěst na oko a velkým bonusem je, že celá kniha není opravdu jen o sexu, ale má i jinou dějovou linku.Jinak řečeno- jde v ní i o něco jiného než o sex.Hlavní postavy jsou charismatické, vcelku si je oblíbíte.Zároveň se vám ale do paměti nezapíší natrvalo, možná i proto, že Vlčí touha je poměrně krátká a její čtení vám rychle uteče.

Celá knížka nápadně připomíná pohádku o Krásce a zvířeti, ale její konec není úplně nejpohádkovější, typu " a žili štastně až do smrti..".Cesta ke zlomení kletby nebude jednoduchá a autorka nechá Violu a Kyriana na jejich pohádkový happyend čekat poměrně dlouho, celých deset let.Mnohými čtenářkami je tento konec zatracován, mě se ale přesto líbil a nic proti takovému zakončení nemám.Vlčí touha je příjemná a rychlá oddechovka, která vás ve finále může překvapit.Její přečtení za zkoušku určitě stojí!