5. září 2014 v 19:25 | Aires |  Recenze
Autor : J. A Redmerski
Originální název:Edge of Never
Série: Edge of Never #1
Žánr, tagy: young adult, romance, road trip
Počet stran:400
Vydavatel:Yoli, 2014

Camryn Bennettovou zkouší osud jako nikoho druhého. Rodina se jí rozpadla, když se otec matkou rozvedli a bratra zavřeli do vězení. Její přítel tragicky zahynul při autonehodě a nejlepší kamarádka Camryn zrovna obvinila, že jí chce přebrat kluka. Pak už stačí jediný den práce v obchodě s oblečením, aby se definitivně rozhodla - tohle není život, který by chtěla žít.
Camryn tedy hodí všechno za hlavu a vydává se na cestu napříč Amerikou. V autobuse se seznamuje se sympatickým, i když trochu tajemným Andrejem Parrishem, který má vlastní důvody, aby dal svému předchozímu životu vale. Oba mladí lidé si rychle padnou do noty a dohodnou se, že budou cestovat spolu - ale jen cestovat. Byť se oba dva tvrdohlavě brání vzájemným sympatiím, dodržet slib, který si dali, se ukazuje stále jako těžší a těžší…

HODNOCENÍ: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

V první řadě musím pochválit úžasnou obálku, která v tomhle případě k příběhu dokonale sedí a která mě k přečtení knihy nalákala.Knížka je vyprávěna střídavě z pohledu Camryn i Andrewa.Kniha o setkání dvou lidí, kteří věří, že nejsou připravení na vztah a tak polovinu knihy bojují se vzájemnou přitažlivostí, aby jí nakonec stejně podlehli.

Andrew je na cestě za svým umírajícím tátou a jejich cesty se náhodou spojí. Během cesty autobusem si začnou rozumět a rozhodnou se dál cestovat společně - s tím, že budou jen cestovat, nic víc.Ani jeden z nich netouží po vztahu a oba k tomu mají své důvody.Jak se ale mohou vyhýbat lásce, když se zdá , že ona si našla je? I když o to nestojí, pomalu se mezi nimi začíná rodit láska a ani jeden už nedokáže zapírat, že po sobě netouží..

Camryn Bennettové se život zbortil jako domeček z karet.Její přítel umřel při autonehodě, bratr je ve vězení a rodiče se rozvedli.Když k tomu navíc po jedné bouřlivé noci přijde i o svou nejlepší kamarádku, rozhodne se udělat radikální změnu a opustit svůj dosavadní stereotypní život.Aby unikla temnotě a smutku, které ji pronásledují, rozhodne se zmizet z města, nasednout do prvního autobusu a vydat se neznámo kam.Vydává se na cestu napříč Amerikou a doufá, že po cestě najde kromě volnosti a svobody i sama sebe.Místo toho potkává Andrewa Parrishe.

Hlavním tématem je také cestování.Camryn s Andrewem se ale nezastaví v žádné městě nebo na zajímavém místě, o žádných krásách Ameriky si tak v knize nepočtete.To mě trošku zamrzelo, protože věčné cestování autem se tak stalo nudné.Ve střední části knihy jsem se dost nudila, přišlo mi, že příběh se nijak nerozvíjel a byl až moc jednoduchý.Knize by prospělo její zkrácení.Co vám ale vyrazí dech je její konec.

Co se hlavních hrdinů týče, Andrew je ten lepší z dua.Chytrý, vtipný a okouzlující, ale poněkud působí jako splácanina mnoha různých Andrewů dohromady.Přijde mi kapku neuvěřitelné narazit na kluka- modela, zpěváka, rváče a dominantního zároveň.

Pořád nevím, co si myslet o Camryn. Na jednu stranu ji chápu, že chce změnit svůj život a touží zapomenout na vše co se jí stalo. Na druhou stranu je její jednání občas nelogické a na můj vkus si až příliš stěžuje a je protivná.

I přes uvedená negativa jako je jednoduchý děj bez zápletky a zmatení hlavní hrdinové, se mi kniha líbila a řadím ji mezi průměr.Když od ní nebudete očekávat zázraky, ale jen oddechový romantický příběh, je tu velká nadějě, že se vám Na hraně zapomnění bude líbit.