Review: 80 dní barvy smyslnosti

20731256Autor : Vina Jackson
Série: 80 dní, 1.díl
Žánr, tagy: erotická romance
Počet stran: 312
Vydavatel: Leda, 2013
Trilogie 80 DNÍ je barvitý provokativní příběh erotické touhy, smyslnosti a naplnění.

Rozešla by se mladá žena s přitažlivým, slušně situovaným mužem, který už možná pomýšlí na založení rodiny? Patrně ne. Summer se však nedá vtěsnat do navyklých přihrádek, chce najít sama sebe a touží po partnerovi, jenž ji přijme celou i s její submisivní smyslností. Hudba totiž této houslistce k erotickému naplnění nestačí. Když jí výtržníci v metru zničí housle, překvapivě ji osloví neznámý muž, kterého fascinuje její rudovlasý zjev. Nabídne jí nové, drahé housle pod podmínkou, že mu zahraje nahá.

Chemie mezi Summer a Dominikem všechno zařídí po svém a rozvine divoký příběh žádostivosti plný úskalí a prudkých zvratů, v němž žena postupně odhazuje zábrany, aby prozkoumala nejvzdálenější končiny svého já. Honba za slastí si ale žádá svou daň z bolesti a vztah vyrostlý z vášně a netradičního sexu přináší problémy. Má budoucnost, anebo potrvá jen pár týdnů?

HODNOCENÍ: :mrgreen:

Úspěch knihy Padesát odstínů šedi odstartoval vydávání velkého množství podobně eroticky laděných titulů.Na knižním trhu se vyrojila spousta knih, které slibují, že jestli se vám líbilo Padesát odstínů, budete milovat i je..Osmdesát dní barvy smyslnosti je právě jednou z těchto knih.Vina Jackson je pseudonym dvou autorů, kteří mají tuto knihu společně na svědomí.

Příběh se točí kolem Summer, velmi talentované houslistky s vysokým libidem.Summer je nadaná, krásná a má skvělého přítele, který by s ní rád založil rodinu.Ale Summer netouží po rodinné pohodě.Nejdříve si chce splnit všechny své tajné touhy a zažít něco vzrušujícího.A tak svého přítele opustí a naplnění hledá sama, na vlastní pěst.

Její cestu za vzrušením pokazí náhodná potyčka v metru, při které ji zničí její milované housle.Bez svých houslí Summer neví co si se životem počít, tápe a cítí se neúplná.Naštěstí se objeví tajemný zachránce Dominik, který jí slíbí, že když mu zahraje nahá, koupí jí nové housle.Summer jeho nabídku neodmítne, pro nový hudební nástroj udělá cokoliv. A tak se začíná rozvíjet vztah mezi ní a Dominikem, který ji pomůže otestovat hranice její sexuality a přivede ji do světa fetiše a BDSM.

Kapitoly jsou psané z pohledu Summer v první osobě a z pohledu Dominika, ale ve třetí osobě.Možná za to může to, že knihu společně napsali dva autoři, ale přesto to působí podivně a tento způsob psaní nemůžu doporučit.

Vztah mezi Summer a Dominikem se dá popsat jako intenzivní záležitost, ale rozhodně ne, jako láska nebo romantika.Kniha se směle řadí mezi erotické romance, ale slovo romance si prosím vyškrtněte.Myslím, že tato kniha by si zasloužila samostatný žánr, něco jako výstřední knižní porno..Problém je, že možná i to porno je oproti této knize slabé kafe.Žádné city ani láska..Hlavní hrdinka Summer je opravdu nymfomanka a touží objevit své nejtemnější touhy, bohužel pro mě až moc nepředstavitelně temné a zvrácené.To, že mi jako hlavní hrdinka nejspíš nepadne do oka jsem zjistila už na prvních stránkách, kde jsem se dozvěděla, že Summer miluje ležet nahá na podlaze a k tomu poslouchat své hudební nahrávky (??!)..Je mi líto, ale se Summer jsem se nemohla ztotožnit.Nezná hranice, nechá se zneužívat takovým způsobem, který by snad nikdo normální ani nepřipustil a často neměla daleko k obyčejné děvce..

Situaci nezachrání ani neustále chladný a egocentrický Dominik.Mezi nimi je sice hodně sexu, ale ani drobek citů.Dominik ji psychicky tak zneužívá, že Christian z 50 odstínů, je oproti němu úplné zlatíčko.

Příšerně ujetý a zvrácený příběh bez emocí.Výsměch všem knihám podobného typu a výstřední čtení, to knížku plně vystihuje.Za sebe vám můžu doporučit jen to, vyhýbat se Barvám smyslnosti velkým obloukem, pokud zrovna nemáte chuť se nechat znechutit...