Review: Na půl cesty do hrobu

1. listopadu 2014 v 18:03 | Aires
Autor : Jeaniene Frost
Série: Noční lovci, 1.díl
Žánr, tagy: urban fantasy, upíři
Počet stran: 272
Vydavatel: Fantom Print, 2012
Poloviční upírka Catherine Crawfieldová loví upíry s jediným cílem - pomstít se. Doufá totiž, že jednou ze stvůr bez tlukoucího srdce, které nemilosrdně zabíjí, bude její otec. Muž, který zničil život milované matce.

Na jedné ze svých nočních "loveckých" výprav však narazí na upíra, který ji snadno přemůže. Cat netuší, že se pokusila zabít Bonese, profesionálního lovce odměn. Ten jí místo smrti překvapivě nabídne pomoc při pátrání po otci. Má ale zásadní podmínku. Cat s ním musí trénovat a rozvíjet tak své mimořádné schopnosti polovičního upíra - genetický dar nenáviděného otce...

Ale dřív, než Cat dokáže plně využít svých nově nabytých schopností drsné lovkyně démonů, se jí i Bonesovi vydá ve stopách skupina zabijáků. Nyní si Cat musí zvolit, na jakou stranu se přidá. I když o její volbě není pochyb, protože Bones ji přitahuje více než jakýkoli jiný muž s bijícím srdcem.
HODNOCENÍ: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Cat" Crawfieldová je člověkem jen napůl.Její matku znásilnil upír a poté se jí narodila Catherine, které tak v žilách koluje i upíří krev. V šestnácti se u ní projeví nadlidská síla, smysly a další upíří schopnosti.Cat začne lovit upíry za jediným účelem- pomstít svou matku a zabít svého biologického otce. Matka jí vždycky říkala, že všichni upíři jsou monstra a to bez výjímek. A tak dvacetidvouletá zrzavá dračice Cat tráví většinu svých nocí lovem a zabíjením upírů, aby splnila přání své matky- vyhladit celou upíří rasu.

Cat už zabila pěknou řádku upírů, ale jednou potká takového, na kterého nestačí.Bones totiž není jenom tak obyčejný upír. Je to upír Mistr a zkušený lovec odměn.Je silnější, rychlejší a starší než všichni upíří, které Cat zatím lovila. Bones ji přemůže a odnese do svého doupěte.Cat je připravena na smrt, ale Bones ji nabídne pracovní dohodu, která se těžko odmítá.Cat totiž na první pohled vypadá, jako člověk a je nejspíš jediná svého druhu.Nikdo od ní nečeká její mimořádné schopnosti a sílu.Bones ji potřebuje, aby mu pomohla dostat jednoho nebezpečného upířího mafiána.A on ji na oplátku pomůže najít jejího otce.Cat a Bones se tak stávají partnery a to nejen ve své misi, ale i v soukromí..

Na půl cesty do hrobu je první román ze série Noční lovci od Jeaniene Frost. Knížku jsem se rozhodla si přečíst, protože jde o urban fantasy a právě tomuto žánru jsem v poslední době přišla na chuť.Navíc jde o jednu z nejdoporučovanějších a nejlepších urban fantasy a paranormálních romancí.Jsem ráda, že jsem se do ní rychle konečně pustila, protože mě kniha nadchla.

Úžasné jsou už hlavní postavy.Cat jako hlavní hrdinka mi opravdu sedla..Umí se o sebe postarat, nebojí se nikomu nakopat zadek, ale na druhou stranu je citlivá a miluje svou rodinu.Na začátku se do všeho hrne po hlavě, ale díky Bonesovi je později více uvážlivá.Catherininu matku si skutečně nemůžete oblíbit.Má spoustu předsudků a na svoji dceru pohlíží jako na nechtěný produkt.Zajímá ji jen to, že jejím otcem je zrůda..Naštěstí Cat přestane brát na svou matku neustálé ohledy a začne žít podle sebe.

Bones to je kapitola sama pro sebe.Naprosto rozumím tomu, že dokáže oslnit milióny fanynek.Bonese si totiž opravdu zapamatujete.Nepatří k těm postavám, na které si po pár týdnech nedokážete vzpomenout.Není to žádný svatoušek a díky jeho sarkastickým poznámkám jsem se při čtení skvěle bavila.S Cat se nejprve nemají zrovna moc v lásce, to se ale časem změní.A dvojka Cat + Bones je další velký faktor, proč je si tuto knížku nemůžu vynachválit.Není to lovestory typu Stmívání, ale přesto mezi nimi je silná chemie, kterou autorka skvěle popsala.(takhle si představuju paranormální romanci, ne její chabou napodobeninu, jako byly Noční rozkoše..)

Knížku jsem si užila, protože příběh je akční, rychle odsýpá a při čtení se rozhodně nenudíte.Sympatické postavy,hodně akce,krvavé řežky a několik erotických scén, činí z Napůl cesty do hrobu doopravdy skvělou knihu.Jestli pořád váháte, jestli si ji přečíst, tak s pochybami přestańte a rychle se do ní pusťte.Po jejím dočtení se určitě nebudete moct dočkat dalšího dílu!