Review: Zlomená srdce

1. ledna 2015 v 22:26 | Aires |  Recenze
Autor : Emma Garcia
Série:
Žánr, tagy: romance
Počet stran:352
Vydavatel: Baronet
Dostat kopačky po třetí od stejného chlápka? Hrůza! Vivien se to ale přihodilo. Projde všemi třemi základními stádii smutku: odmítnutí, alkoholu i příšerného účesu, a začne hledat útěchu na Googlu. Když zjistí, kolik příběhů zklamaných lásek světová síť obsahuje, založí si vlastní stránku pro ty, kdo mají zlomená srdce. Sama se rozhodne bojovat a získat Roba zpátky. Jenže se jí věci poněkud vymknou z ruky a sklidí příšernou ostudu. Spolu se čtenáři si položí otázku: Jakou nejbláznivější věc byste udělali pro lásku? Vivien si nakonec uvědomí, že nejlepšího muže má přímo před nosem - jen ho celou dobu odmítala vidět. Nešťastná láska ještě nikdy nebyla tak zábavná!

Vivien je obyčejná žena, jejíž věk se právě přehoupl přes třicítku a ona tak začala toužit po rodině a po dítěti. A protože prvním krokem ke splnění jejího snu je svatba, už roky snaží se dostat svého vyvoleného, snoubence Roba k oltáři. Ovšem poté, co její nastávající už potřetí odvolá jejich svatbu, Vivien dojde trpělivost a rozhodne se dát svému příteli lekci. Odstěhuje se a dá mu kopačky. Její plán spočívá v tom, že Rob si rychle uvědomí, že bez ní nemůže žít a přijde za ní s prosíkem. Jenže její plán nevyšel, protože Rob si mezitím našel jinou.
Vivien tak prožívá trpké zklamání a zbude jí jen zlomené srdce a oči pro pláč.Je pevně rozhodnutá, získat svého Roba zpět a tak hledá všechny možné způsoby, jak znovu získat svou ztracenou lásku. Naštěstí je tu pro ni i její oddaný kamarád Max, který jí pomáhá překonat její záchvaty sebelítosti. A možná, že časem Vivien začne vnímat i něco jiného než jen své zlomené srdce a přestane přehlížet jednoho muže z svého blízkého okolí..
Téma knihy je jasné - vše se točí kolem Vivien, která se právě rozešla se svou velkou láskou, jako následek si odnesla zlomené srdce a teď se snaží se s tím vším vyrovnat.I když to zní jako vážné a smutné téma, tahle knížka je natolik vtipná, že ji budete číst opravdu s nadšením. Kniha je plná humoru, protože Vivien je pěkné třeštidlo a její kamarád Max také. Při čtení se tak skvěle pobavíte a nudit se určitě také nebudete, protože děj nikde nevázne. Příběh je docela předvídatelný, ale i tak se mi kniha líbila. Je psaná v první osobě a líbil se mi autorčin styl psaní, který mi přišel takový odlehčený.
Jediné, co mi na knize vadilo byla hlavní hrdinka Vivien, která je sice milá, ale jinak rozumu moc nepobrala.Je totiž hodně (opravdu hodně) naivní. Její snoubenec už třikrát odvolal jejich svatbu, ale Vivien ho pořád miluje a vůbec nevidí jeho chyby. Horší je, že ho miluje i potom, co si pár dní po jejich rozchodu našel jinou. Vivien je buď opravdu zoufale zamilovaná a má na očích růžové brýle, nebo nemá ani špetku sebeúcty, protože i potom, co všechno ji její milý provedl, ho chce pořád zpátky. Všichni, kromě ní vědí, že Rob je arogantní a záleží mu jen na něm samém.Po rozchodu se Vivien utápí v sebelítosti, svět se pro ni zastavil a z ní je zoufalá žena na lovu svého bývalého. Vivien mi přišla jako cílevědomá, tvrdohlavá, naivní a poněkud sobecká. Občas ji možná budete mít chuť proplesknout, aby se vzpamatovala, ale jinak je Vivien vlastně docela sympaťačka.
Když tuhle její chybu přehlédnete, můžete si vychutnat skvělou oddechovku. Zlomená srdce je perfektní kniha pro zpříjemnění dne.Jde o nenáročnou, mírně klišovitou knihu se ztřeštěnou hlavní hrdinkou, která se čte rychle, skvěle vás pobaví a není v ní nouze ani o dojemné a romantické chvilky. Ale kvůli charakteru hlavní hrdinky si tahle knížka nezaslouží plný počet hvězdiček.