Recenze: Božský bastard

14. března 2015 v 23:43 | Aires |  Recenze
Autor : Christina Lauren
Žánr, tagy: erotická romance
Vydavatel: Jota, 2013
Chloe Millsová, zatraceně chytrá a pracovitá studentka, má jediný problém: svého šéfa, Bennetta Ryana. Je náročný, neomalený, bezohledný - a naprosto neodolatelný. Božský bastard.

Bennett se vrátil z Francie do Chicaga, aby zaujal významný post v obrovském rodinném podniku. Vůbec nečekal, že ta asistentka, která mu v zahraničí na dálku pomáhala, je nádherné, nevinně provokativní - naprosto nesnesitelné - stvoření, se kterým se teď bude muset vídat každý den. Navzdory drbům nikdy nebyl příznivce románků na pracovišti. Jenže Chloe pro něj představuje takové pokušení, že je ochotný pravidla ohnout - nebo je rovnou poslat k čertu -, pokud to znamená, že bude jeho. Kdykoli a kdekoli.

Když ovšem jejich vzájemná touha dostoupí zlomového bodu, budou se muset Bennett a Chloe rozhodnout, co všechno jsou ochotni obětovat, aby jeden druhého získali

Chloe Mills pracuje jako stážistka v Ryan Media. Odvádí perfektní práci a pro firmu je velkým přínosem. Zkrátka je vysněná asistentka, kterou by si přál každý. Až na jejího šéfa Benetta Ryana. Chloe totiž pracuje pro toho nejprotivnějšího a nejnádhernějšího muže, jakého zná. Pro božského bastarda. Chloe a Bennett se nemohou vystát a o nějaké příjemné a přátelské atmosféře na pracovišti, nemůže být vůbec řeč. Bennet jí dělá ze života peklo. Naschvály a jedovaté poznámky jsou běžně na denním pořádku.

Chloe je odhodlaná zůstat v Ryan Media až do konce svého studia. Zatím drží rekord a je jedinou asistentkou, který vydržela pracovat pro božského bastarda déle než jeden týden. Vzájemné nesympatie jsou velké a tak jí nesmírně překvapí, když po ní Bennett jednou vyjede..

Měla jsem dvacet minut zpoždění. A jak už jsem dneska ráno zakusila na vlastní kůži, on zpoždění nesnáší. "Zpoždění" bylo slovo, které se v Debiloidním slovníku Bennetta Ryana nenacházelo. Podobně jako "srdce", "laskavost", "soucit", "pauza na oběd" a "děkuji".

A tím to teprve začíná. Božský bastard patří mezi erotické romány a tak je jasné, že mezi nimi dojde k něčemu víc..Ačkoliv se oba nenávidí, nedokážou od sebe udržet ruce pryč. Vystupňuje se to tak, že jsou prakticky závislí na společném sexu. Pohádat se a pak ventilovat svůj vztek při vášnivém sexu, to jim vyhovuje. V knize tak najdete spoustu vzrušujících scén. Po pravdě řečeno, v Božském bastardovi se vše točí kolem sexu a kniha nemá pořádný děj a zápletku. Tato kniha není vhodná pro náročnějšího čtenáře, který hledá hlubší příběh. Ale jako příjemné oddechové čtení je ideální.

Božský bastard je sice dějově jednoduchý a předvídatelný, ale skvěle napsaný. Je čtivý, návykový a udrží si vaši pozornost od začátku až do konce. Mezi erotickými romány vyčnívá a a rozhodně patří k nadprůměru. Hlavní postavy jsou skvěle napsané a protože kniha je psaná střídavě z pohledu Chloe a Benetta, můžete se vcítit do jejich myšlení.

Chloe a Bennet jsou oba neskutečně paličatí a pracovití. Chloe je houževnatá a chytrá. Pro ostré slůvko nejde daleko a je stejně temperamentní, jako její šéf. Dokáže mu vzdorovat a to je příčinou jejich neshod. Bennett je totiž zvyklý, že bez odmlouvání dostane všechno, co chce. Chová se příšerně, ale pod drsnou fasádou jenom skrývá svou zranitelnost a zamilovanost.

Živé a ostré dialogy mezi hlavními postavami jsou vtipné a při čtení se určitě zasmějete. Jejich slovní přestřelky mě opravdu bavily. Dobře napsané hlavní postavy, erotické scény a výborné, vtipné hlášky, mohu hodnotit jen dobře. Jediný problém, který jsem s touto knihou měla, spočívá v tom, že tak trochu nechápu emoce hlavních postav. Navzájem se nenávidí, ale přesto spolu při každé příležitosti hupnou do postele a pak se znovu dál nesnášejí. A takhle se to opakuje pořád dokola, dokud nepřijde láska..No, vážně bych chtěla vidět, jak vypadá takový Bennett Ryan, že kvůli němu Chloe překousne všechny jeho nepěkné poznámky, které ji kdy řekl. Asi musí být opravdu božský a stát za hřích.

Pokud se přes protichůdné a trochu nelogické emoce hlavních hrdinů přenesete, můžete si Božského bastarda opravdu vychutnat. Je to knížka u které se zasmějete, začervenáte a báječně si odpočinete. Můžete očekávat romantiku, ale v první řadě hodně dráždivé erotiky a spoustu roztržených kalhotek..