Recenze: Hell Boys

28. října 2015 v 19:06 | Aires |  Recenze
Autor : M. T. Majar
Série: Hot boys #2
Počet stran: 274
Nakladatelství: Fantom Print, 2015
Osamělé ženy z Chicaga vědí, kam zavolat, když chtějí mužskou společnost. O jejich spokojenost se postarají pánové z Hell Boys, agentury, která bohatým dámám zajišťuje doprovod na společenské akce… i trochu víc. Jedním z "pekelných chlapců" je i Ryan Christensen, sexy mizera, který si umí své zákaznice omotat kolem prstu. Když ale dojde k brutální vraždě jedné z jeho klientek, Ryan zjišťuje, že skutečné peklo teprve začíná. Netuší, komu se připletl do cesty, jisté je pouze jedno: jde mu o život… Líbil se vám Chris Raines, hrdina předchozího autorčina románu Hot Boys? Pak si jistě oblíbíte i "hellboye" Ryana Christensena a jeho povedené kolegy. Erotikou, akcí, napětím a romantikou nabité Chicago leží nadosah, stačí se začíst…

Zapomeňte na klasického Hellboye s červenou kůží, upilovanými rohy a kamennou rukou. Ryan je Hellboy, pekelný kluk z masa a kostí, který dokáže ženy rozpálit na takovou teplotu, že peklo je proti tomu jen vlažná lázeň.

Ryan dělá ženám společnost - s mnoha příjemnými benefity. Je gigolo s vypracovaným tělem a vizáží boha Thora. Ženy po něm šílí a Ryan má tak spoustu věrných klientek. Zdá se, že jeho život je přímo chlapský splněný sen. Dělá práci která ho baví, žije si v luxusním bytě s praštěným psem a nestíhá počítat peníze, které mu přibývají na účtu. Štěstí mu ale dojde, poté, co mu zabíjí jeho stálou klientku přímo před nosem. Lépe řečeno, přímo za dveřmi jeho koupelny. Má tak zaděláno na velké problémy nejen kvůli tomu, že je hlavním podezřelým, ale i protože mu padne do oka Prudence, dcera jeho zavražděné klientky..

Byl to jeden z těch okamžiků, kdy se zastaví čas, vzduch ustrne a vám se hrůzou postaví chloupky na zátylku, kdy vám zamává vlastní mozek a tělo změkně a rozpustí se na podlahu. A přesně to jsem udělal. Sesunul jsem se jako barák při demolici.

Když otevřete Hell Boys, už z první věty je jasné, že takhle kniha bude divoká. Hell Boys v ničem nezaostávají za předchozím románem Hot Boys. Jen místo sexy striptérů, tu máme partičku gigolů. Ovšem zatímco do Hot Boys bylo napětí jen lehce přimícháno, tady ho máme v mnohem větší dávce. Autorce se povedlo skloubit dohromady erotiku a thriller. Může to znít trochu neuvěřitelně, ale kupodivu to funguje. Erotický thriller. Obě slovíčka tu jsou opodstatněná. Husí kůži budete mít při pikantních scénách i při těch, kdy půjde o život.

Ryan je vtipný sympaťák, který vám rychle přiroste k srdci a budete mu držet palce, aby se dostal z té kaše, v které uvázl po vraždě své klientky. Ryana ovšem v sympatiích překonal jeho pes Riddick, chlupatá potvůrka, která si dala za cíl zkomplikovat svému páníčkovi život.

Zámek sotva zaklapl a měl jsem ho na sobě.
"Riddicku, ty flekatá opice!" vyjel jsem, ale bylo to zbytečný.
Můj pes, má noční můra, na mě skákal a povykoval jako na lesy.
Hopsal na zadních a natahoval krk, snažil se mě olíznout. Oči mu zářily a z tlamy mu táhlo. Riddickovi bylo u jeho chlupatý prdele, že ten oblek, co mám na sobě, stál za náklaďák jeho oblíbenejch granulí.

Příběh je vyprávěný přímo z pohledu Ryana. Knih psaných z pohledu muže mnoho nenajdete a autorce se povedlo perfektně vystihnout typicky mužské uvažování. Ryan, stejně jako jiní muži občas myslí více rozkrokem, než hlavou. V knize je tak dostatek lechtivých momentků. Počítejte s tím, že v knize narazíte na peprné scénky a při čtení se neubráníte úsměvu. Sarkastický humor, kniha psaná s nadhledem a hlášky, na které nezapomenete. To je jeden z důvodů, proč M.T. Majar patří mezi mé oblíbené autorky. I u Hell Boys je vidět, že si s knihou pořádně vyhrála a vymazlila ji k dokonalosti.

Pro čtenáře si přichystala i menší překvapení, takže jestli se vám stýská po Chrisovi a dalších klucích z Hot Boys, neměla by vám tahle knížka uniknout. Knihu hodnotím velmi kladně, protože čtení jsem se skvěle bavila. Není to nervy drásající detektivka jako od Nesba nebo eroťárna ala Padesát odstínů šedi, ale podle mě patří k tomu nejlepšímu, co se v naší české kotlině urodilo. Jestli si chcete vyčistit hlavu, na chvilku vypnout a pořádně se od srdce zasmát, Hell Boys jsou skvělá volba.

Recenze: Nikdy nic nekončí

21. října 2015 v 22:25 | Aires |  Recenze
Autor : Martina Kastlová
Žánr: paranormální romance
Počet stran: 262
Nakladatelství: Mákniha.cz, 2015
Lea Tucker je 21letá dívka, dcera Leonarda Tuckera vůdce klanu měničů, který byl zákeřně napaden a zabit svým nepřítelem Lionelem Williamsem. Shodou okolností byla u zabití svého otce i malá Lea, pro kterou byl tento čin traumatizujícím zážitkem, ze kterého se nemůže vzpamatovat. Nese si ho až do současnosti. Jejím jediným cílem je pomsta…
Pod tlakem událostí se Lea rozhodne převzít vůdcovství klanu po svém otci a zároveň se nevzdává své touhy po pomstě. V den zvolení se dostaví se svou žádostí o přijetí do klanu Lucien Williams, syn Lionela Wiliamse. Započne Lea svou pomstu na Lucienovi nebo jeho škádlení mu přinese ovoce? Lea nemá lehký úkol. Musí rozplést smyčku tajemství, která se stále více stahuje. Povede se to Lee, aniž by dala průchod svým citům?

Lea Tucker občas vytasí drápky. A to doslova. Na povrch totiž někdy vypluje její druhé kočičí já. Lea je novou Vůdkyní klanu měničů. S novou pozicí má na starosti desítky koček všeho druhu. Udržet je v bezpečí není vůbec jednoduché, protože na obzoru jsou potíže. Na severu kuje pikle Lionel Williams, vůdce nepřátelského klanu. Lea nemůže zapomenout na okamžik, kdy se poprvé proměnila a před očima jí zavraždili jejího otce. Tím vrahem je právě Lionel Williams. Lea ho nenávidí a touží po pomstě. Jenže pak se objeví menší problém jménem Lucien Williams. Ten přijde zažádat o azyl v jejím klanu. Spolu s ním přijdou i další potíže, protože Lucien je opravdu mocný a neodolatelný..

Lea by na krku měla mít cedulku- koušu a mám drápy, které se nebojím použít. Tohle děvče je opravdu svérázné a kvůli tomu jsme si navzájem poněkud nesedly. Lea je neobvykle silná a její moc dokáže téměř všechny srazit na kolena. Jediný, kdo se jí vyrovná, je Lucien. Kromě něj před ní všichni panáčkují jako pejsci. Lea si toho je dobře vědoma a trochu toho zneužívá. Oplývá i talentem vrhat se do všeho po hlavě a citově je malinko přelétavá.

Mohla jsem být doma v teplíčku a číst si oblíbenou knížku. Místo toho stojím na mýtině na vrcholku hory a snažím se nerozklepat se před tou obrovskou, chlupatou věcí, co stojí přede mnou. Pronikavé a nebezpečné oči, koukají přímo do těch mých. S vyceněnými zuby, čeká na vhodnou příležitost, aby mi mohl skočit po krku…

Zato Lucien, toho bych si hned pořídila domů jako pokojového kocoura. Je zkrátka dokonalý. Rychle si ho oblíbíte a začnete mu fandit, aby Leu trochu zkrotil. Je to sympaťák skrz na skrz a rozhodně je nejzajímavější postavou této knihy.

Na kočkovité šelmy jsem vytížená, takže vyhlídka na čtení knihy, ve které se to jimi jen hemží, mě lákala. Už povedená obálka napovídá, že koček si v knize užijete dostatek. Ve světě měničů tu pobíhají rysové, jaguáři i kočky domácí. Příběhů o měničů tu bylo už hodně, ale tento je podle mě originální.

Společně s Leou si prožijete pár vášnivých scének, rvaček a spoustu hezkých chvilek s jejími přáteli. Výsledek je překvapivě dobrý a kniha je čtivá. Styl psaní z ní dělá dobrou oddechovku. Navíc je napínavá tak, že při čtení zapomínáte na své okolí. Jediné, co jí mohu vytknout, jsou určité logické nedostatky. Lee je 21 a studuje na škole, která podezřele připomíná střední školu. Dále Lea v knize několikrát zmíní, že když se poprvé proměnila, roztrhala na kusy otcova vraha. Ale tím má být Lionel Williams, který je ovšem podezřele živý. Tyhle detaily mi prostě nesedí, ale všechno se dá vysvětlit. Třeba Lea ve škole propadla a vrahové byli dva.

S nejasnostmi si však rychle přestanete lámat hlavu, když se dostanete na konec knihy. Ten je více než překvapivý a dostane vás tak, že jak by řekla kočka, z toho se jen tak nevylížete. Jestli máte chuť na zajímavou paranormální romanci, Nikdy nic nekončí vám určitě bude dobrou společnicí na cesty i o dlouhém podzimním večeru. Dokáže vám, že i české autorky opravdu psát umí.

Recenze: Život vzhůru nohama

15. října 2015 v 16:10 | Aires |  Recenze
Autor : Jo Platt
Žánr: romance
Počet stran: 320
Nakladatelství: Ikar, 2015
Když Rosalind zanechá její snoubenec zvaný Krysa bez vysvětlení před oltářem, zdá se jí, že život pro ni skončil. Zanedbávání práce se u Ros brzy zvrhne v nonstop sólo alkoholový večírek. Ani sprchovat se jí už nechce tak pravidelně, jak by si představovala její matka. Ros se zkrátka do smutku umí položit se vším všudy. Teprve nové prostředí St Albans, kam se Ros přestěhuje z Londýna, by pro ni mohlo být místem pro nový život. Jako spolumajitelka knihkupectví Kapitoly se snaží začít znovu. Notně ji podporují i její kolegové, v životě neméně nesmělí Andrew, George a Joan. Když má ale Ros konečně pocit, že by se život mohl začít zlepšovat, její nadmíru zarostlý soused Daniel zaklepe na dveře s obrovskou kyticí, nervózním výrazem a dost smutnými novinkami…

Svůj svatební den si bude Rosalind pamatovat do konce života: pohádkové místo, nádherné šaty, krásná kytice, sto osm pozvaných hostů a ..jedna naprostá krysa! Její snoubenec raději vyskočil oknem, než aby vlezl do chomoutu. Ze své tragické skorosvatby se Rosalind stále nemůže vzpamatovat. Jako morbidní památku si schovává svatební fotoalbum, vytrvale se topí ve smutku a obírá o čas své přátele, kterým už leze na nervy. Ode dna se odrazí až díky nové práci v antikvariátu Kapitoly. Nová práce, noví přátelé a jak se zdá, nový začátek. Ale pak přijde další rána - smrt jejího morčete Pana Edwarda. Její soused ho přejel zahradní sekačkou.A když jí na dveře zaklepe chlápek, který má delší plnovous, než Robinson Crusoe, Rosalind ještě netuší, že právě on jí převrátí život vzhůru nohama...

Daniel, jak se její soused jmenuje, není v odvykacím programu pro alkoholiky, ani není bezdomovec. Naopak, obvykle je docela pohledný. Ovšem morče přejeté sekačkou je teprve začátek. Rose k němu propadne živým plotem před desítkou hostů a všechna jejich setkání se zvrtnou v trapasy. Po téhle sérii příhod určitě nehrozí, že by se mu Rose líbila. Nebo může kvést láska i přes plot?

Dorazila jsem sem s úmyslem omluvit se za nezdvořilost sousedovi se sklony k alkoholismu a podprůměrnou inteligencí, ale místo toho mě na šálek čaje ze soucitu láká sebevědomý a dobře oblečený muž, kterému moje boty připadají hnusné a který mě považuje za osamělou podivínku.

Jestli vás na podzim přepadá chmurná nálada, tahle kniha vás určitě rychle rozveselí. Život vzhůru nohama je oddechovka s velkým O, která je jako stvořená pro dlouhé večery. Rosalind je taková druhá Bridget Jonesová, takže nudit se s ní určitě nebudete. Ros má talent přimíchat se do těch nejpodivuhodnějších situací a knížka je tak opravdu vtipná. Několikrát jsem se nad ní upřímně zasmála. Autorka knihu okořenila humorem, takže se čte v podstatě sama.

Hlavní hrdiny si rychle oblíbíte. Rose asi ani nejde si neoblíbit, i když je občas trochu sebelítostivá. A Daniel? Ten je velký sympaťák a po dočtení této knihy se možná začnu více rozhlížet, jestli za mojí zahradou taky nebydlí nějaký řecký bůh.

Děj je velmi jednoduchý a předvídatelný. Nečekejte žádnou dlouho zamotanou telenovelu nebo příběh, který vás něčím intelektuálně obohatí. Život vzhůru nohama je psaný s nadhledem a je plný vtipných a absurdních momentů ze života. Určitě potěší i všechny romantické duše, protože motýlci v břiše jsou v knize také a na jejím konci si jich můžete užít více než dost.Je téměř zaručené, že při čtení se skvěle pobavíte. Kniha se zařadila mezi mé oblíbené oddechovky. Prozatím je jediným dílem autorky Jo Platt, ale jestli jí někdy vyjde další kniha, určitě ji budu s nadšením vyhlížet.

Recenze: Lucky Number Four

10. října 2015 v 23:54 | Aires |  Recenze
Autor : Amanda Jason
Žánr: romance, new adult
Nakladatelství: C.A. Kunz, 2013
Pandora Phillipsová žije tak trochu bláznivý život. Její matka je hysterická, příbuzní nestojí zrovna nohama na zemi a její nejlepší přátelé jsou novomanželé. Dobře, to že jsou její přátelé novomanželé, není neobvyklé, ale žít s nimi v třípokojovém bytě s tenkými stěnami, neobvyklé je. Sex, sex, sex, je zcela v jejich mysli. Ve skutečnosti není jenom v jejich mysli, ale na kuchyňském stole, gauči nebo na kuchyňské lince..Jako studentka vysoké školy a baristka, si Pandora nemůže dovolit být neustále nevyspalá a tak si začne hledat nové místo, kde složit hlavu...Její noví spolubydlící jí obrátí život úplně naruby. Představte si tři mužské modely, pro které ne není žádná odpověď...

Představte si tři nové spolubydlící. Všichni vypadají jako by vypadli ze stránek dámského časopisu a jejich tváře zdobí billboardy. Jsou dokonalí a neskutečně vtipní. Jo, tahle knížka je sen.

A tento sen si na vlastní kůži prožije Pandora Phillipsová, která bydlí se svou nejlepší kamarádkou a s jejím manželem. Čerstvě oddaný páreček má hodně zamilované myšlenky. Pandora nečekaně potkává své nahé spolubydlící v kuchyni a v noci si toužebně přeje zvukotěsné stěny. Když v obchodě náhodou natrefí na inzerát, ve kterém shánějí čtvrtého spolubydlícího do party, neváhá ani minutu a rozhodne se přestěhovat. A pak potká své tři nové spolubydlící. Ocitne se tváří v tvář modelům, nad kterými ještě minulý měsíc slintala v dámském časopise. Obdivovala jejich svaly a dvanáct buchet, a teď jim bude vařit kafe a vyhánět je z koupelny. Colin, Liam, Drew a Pandora. Bude z nich Lucky number 4. Šťastná čtyřka..

Zavrtěla jsem hlavou. Prostě to udělej, nemáš co ztratit. Je to jen prohlídka mého budoucího bytu. Tenhle dialog ve své hlavě ukončím, moje ruce učiní rozhodnutí za mě a zmáčknou kliku.
Dveře se otevřou. Asi to jsou dveře do mého sedmého nebe.
Můj mozek vnímá, že právě upírám oči na vysokého, svalnatého muže, který na sobě nemá nic víc, než boxerky a široký úsměv na tváři.

Tahle knížka se čte jedna báseň. Celé je to trochu neuvěřitelné. Dobře, je to hodně neuvěřitelné, ale o to tu nejde. Cílem je se pobavit a trochu si zavzdychat nad představou, jaké to asi je bydlet se třemi nejžhavějšími kluky, jaké si jen umíte představit. A tento cíl se knize povedlo splnit na výbornou. Kniha je správně vtipná, jestli jste četli Zapleteného nebo Nabíječe, umíte si to představit. Úsměv na tváři vám vykouzlí hned prvních pár vět.

Colin, Liam, Drew a Pandora mají doma pěkně horko. Na konci každé kapitoly je vždy pár vět psaných z pohledu jednoho z nich. Některý z nich je Pandořin tajný ctitel a vy až do poslední chvíle nevíte, kdo to je. Mezi nimi a Pandorou to pěkně jiskří. Ti kluci jsou jako popínavé rostliny. Možná jen trénují stalking, ale Pandoře se doslova pověsili na paty a tak se pokaždé přimotají tam, kde je i ona. Občas to působí, jako kdyby je adoptovala z útulku a oni byli její věrná štěňátka.

Začátek je hodně slibný, ale naneštěstí to nevydrželo až do konce. Po pár desítkách stránek kniha zajela do vyjetých kolejí a místo úsměvných situací ze společného soužití, dostaly hlavní roli city. Je to škoda, protože autorka měla výborný nápad. Takhle se kniha zařadila spíše mezi ty průměrné, ale i tak patří mezi opravdu povedené oddechovky. Angličtina je jednoduchá a při čtení se budete tak smát, až najednou zjistíte, že stránky utíkají až moc rychle a už jste v půlce knihy. Slupla jsem ji na jedno posezení a královsky jsem se bavila v průběhu celého čtení. Možná to není žádný zázrak, ale kniha je zábavná a vtipná.

Jestli máte chuť na pohodové nenáročné čtení a umíte pár anglických slovíček, je to kniha pro vás. Jen pozor, je to především fikce, v každém novém bytě se nepromenádují tři sexy kocouři jen v boxerkách :)