Recenze: Hell Boys

28. října 2015 v 19:06 | Aires |  Recenze
Autor : M. T. Majar
Série: Hot boys #2
Počet stran: 274
Nakladatelství: Fantom Print, 2015
Osamělé ženy z Chicaga vědí, kam zavolat, když chtějí mužskou společnost. O jejich spokojenost se postarají pánové z Hell Boys, agentury, která bohatým dámám zajišťuje doprovod na společenské akce… i trochu víc. Jedním z "pekelných chlapců" je i Ryan Christensen, sexy mizera, který si umí své zákaznice omotat kolem prstu. Když ale dojde k brutální vraždě jedné z jeho klientek, Ryan zjišťuje, že skutečné peklo teprve začíná. Netuší, komu se připletl do cesty, jisté je pouze jedno: jde mu o život… Líbil se vám Chris Raines, hrdina předchozího autorčina románu Hot Boys? Pak si jistě oblíbíte i "hellboye" Ryana Christensena a jeho povedené kolegy. Erotikou, akcí, napětím a romantikou nabité Chicago leží nadosah, stačí se začíst…

Zapomeňte na klasického Hellboye s červenou kůží, upilovanými rohy a kamennou rukou. Ryan je Hellboy, pekelný kluk z masa a kostí, který dokáže ženy rozpálit na takovou teplotu, že peklo je proti tomu jen vlažná lázeň.

Ryan dělá ženám společnost - s mnoha příjemnými benefity. Je gigolo s vypracovaným tělem a vizáží boha Thora. Ženy po něm šílí a Ryan má tak spoustu věrných klientek. Zdá se, že jeho život je přímo chlapský splněný sen. Dělá práci která ho baví, žije si v luxusním bytě s praštěným psem a nestíhá počítat peníze, které mu přibývají na účtu. Štěstí mu ale dojde, poté, co mu zabíjí jeho stálou klientku přímo před nosem. Lépe řečeno, přímo za dveřmi jeho koupelny. Má tak zaděláno na velké problémy nejen kvůli tomu, že je hlavním podezřelým, ale i protože mu padne do oka Prudence, dcera jeho zavražděné klientky..

Byl to jeden z těch okamžiků, kdy se zastaví čas, vzduch ustrne a vám se hrůzou postaví chloupky na zátylku, kdy vám zamává vlastní mozek a tělo změkně a rozpustí se na podlahu. A přesně to jsem udělal. Sesunul jsem se jako barák při demolici.

Když otevřete Hell Boys, už z první věty je jasné, že takhle kniha bude divoká. Hell Boys v ničem nezaostávají za předchozím románem Hot Boys. Jen místo sexy striptérů, tu máme partičku gigolů. Ovšem zatímco do Hot Boys bylo napětí jen lehce přimícháno, tady ho máme v mnohem větší dávce. Autorce se povedlo skloubit dohromady erotiku a thriller. Může to znít trochu neuvěřitelně, ale kupodivu to funguje. Erotický thriller. Obě slovíčka tu jsou opodstatněná. Husí kůži budete mít při pikantních scénách i při těch, kdy půjde o život.

Ryan je vtipný sympaťák, který vám rychle přiroste k srdci a budete mu držet palce, aby se dostal z té kaše, v které uvázl po vraždě své klientky. Ryana ovšem v sympatiích překonal jeho pes Riddick, chlupatá potvůrka, která si dala za cíl zkomplikovat svému páníčkovi život.

Zámek sotva zaklapl a měl jsem ho na sobě.
"Riddicku, ty flekatá opice!" vyjel jsem, ale bylo to zbytečný.
Můj pes, má noční můra, na mě skákal a povykoval jako na lesy.
Hopsal na zadních a natahoval krk, snažil se mě olíznout. Oči mu zářily a z tlamy mu táhlo. Riddickovi bylo u jeho chlupatý prdele, že ten oblek, co mám na sobě, stál za náklaďák jeho oblíbenejch granulí.

Příběh je vyprávěný přímo z pohledu Ryana. Knih psaných z pohledu muže mnoho nenajdete a autorce se povedlo perfektně vystihnout typicky mužské uvažování. Ryan, stejně jako jiní muži občas myslí více rozkrokem, než hlavou. V knize je tak dostatek lechtivých momentků. Počítejte s tím, že v knize narazíte na peprné scénky a při čtení se neubráníte úsměvu. Sarkastický humor, kniha psaná s nadhledem a hlášky, na které nezapomenete. To je jeden z důvodů, proč M.T. Majar patří mezi mé oblíbené autorky. I u Hell Boys je vidět, že si s knihou pořádně vyhrála a vymazlila ji k dokonalosti.

Pro čtenáře si přichystala i menší překvapení, takže jestli se vám stýská po Chrisovi a dalších klucích z Hot Boys, neměla by vám tahle knížka uniknout. Knihu hodnotím velmi kladně, protože čtení jsem se skvěle bavila. Není to nervy drásající detektivka jako od Nesba nebo eroťárna ala Padesát odstínů šedi, ale podle mě patří k tomu nejlepšímu, co se v naší české kotlině urodilo. Jestli si chcete vyčistit hlavu, na chvilku vypnout a pořádně se od srdce zasmát, Hell Boys jsou skvělá volba.