Recenze: Lucky Number Four

10. října 2015 v 23:54 | Aires |  Recenze
Autor : Amanda Jason
Žánr: romance, new adult
Nakladatelství: C.A. Kunz, 2013
Pandora Phillipsová žije tak trochu bláznivý život. Její matka je hysterická, příbuzní nestojí zrovna nohama na zemi a její nejlepší přátelé jsou novomanželé. Dobře, to že jsou její přátelé novomanželé, není neobvyklé, ale žít s nimi v třípokojovém bytě s tenkými stěnami, neobvyklé je. Sex, sex, sex, je zcela v jejich mysli. Ve skutečnosti není jenom v jejich mysli, ale na kuchyňském stole, gauči nebo na kuchyňské lince..Jako studentka vysoké školy a baristka, si Pandora nemůže dovolit být neustále nevyspalá a tak si začne hledat nové místo, kde složit hlavu...Její noví spolubydlící jí obrátí život úplně naruby. Představte si tři mužské modely, pro které ne není žádná odpověď...

Představte si tři nové spolubydlící. Všichni vypadají jako by vypadli ze stránek dámského časopisu a jejich tváře zdobí billboardy. Jsou dokonalí a neskutečně vtipní. Jo, tahle knížka je sen.

A tento sen si na vlastní kůži prožije Pandora Phillipsová, která bydlí se svou nejlepší kamarádkou a s jejím manželem. Čerstvě oddaný páreček má hodně zamilované myšlenky. Pandora nečekaně potkává své nahé spolubydlící v kuchyni a v noci si toužebně přeje zvukotěsné stěny. Když v obchodě náhodou natrefí na inzerát, ve kterém shánějí čtvrtého spolubydlícího do party, neváhá ani minutu a rozhodne se přestěhovat. A pak potká své tři nové spolubydlící. Ocitne se tváří v tvář modelům, nad kterými ještě minulý měsíc slintala v dámském časopise. Obdivovala jejich svaly a dvanáct buchet, a teď jim bude vařit kafe a vyhánět je z koupelny. Colin, Liam, Drew a Pandora. Bude z nich Lucky number 4. Šťastná čtyřka..

Zavrtěla jsem hlavou. Prostě to udělej, nemáš co ztratit. Je to jen prohlídka mého budoucího bytu. Tenhle dialog ve své hlavě ukončím, moje ruce učiní rozhodnutí za mě a zmáčknou kliku.
Dveře se otevřou. Asi to jsou dveře do mého sedmého nebe.
Můj mozek vnímá, že právě upírám oči na vysokého, svalnatého muže, který na sobě nemá nic víc, než boxerky a široký úsměv na tváři.

Tahle knížka se čte jedna báseň. Celé je to trochu neuvěřitelné. Dobře, je to hodně neuvěřitelné, ale o to tu nejde. Cílem je se pobavit a trochu si zavzdychat nad představou, jaké to asi je bydlet se třemi nejžhavějšími kluky, jaké si jen umíte představit. A tento cíl se knize povedlo splnit na výbornou. Kniha je správně vtipná, jestli jste četli Zapleteného nebo Nabíječe, umíte si to představit. Úsměv na tváři vám vykouzlí hned prvních pár vět.

Colin, Liam, Drew a Pandora mají doma pěkně horko. Na konci každé kapitoly je vždy pár vět psaných z pohledu jednoho z nich. Některý z nich je Pandořin tajný ctitel a vy až do poslední chvíle nevíte, kdo to je. Mezi nimi a Pandorou to pěkně jiskří. Ti kluci jsou jako popínavé rostliny. Možná jen trénují stalking, ale Pandoře se doslova pověsili na paty a tak se pokaždé přimotají tam, kde je i ona. Občas to působí, jako kdyby je adoptovala z útulku a oni byli její věrná štěňátka.

Začátek je hodně slibný, ale naneštěstí to nevydrželo až do konce. Po pár desítkách stránek kniha zajela do vyjetých kolejí a místo úsměvných situací ze společného soužití, dostaly hlavní roli city. Je to škoda, protože autorka měla výborný nápad. Takhle se kniha zařadila spíše mezi ty průměrné, ale i tak patří mezi opravdu povedené oddechovky. Angličtina je jednoduchá a při čtení se budete tak smát, až najednou zjistíte, že stránky utíkají až moc rychle a už jste v půlce knihy. Slupla jsem ji na jedno posezení a královsky jsem se bavila v průběhu celého čtení. Možná to není žádný zázrak, ale kniha je zábavná a vtipná.

Jestli máte chuť na pohodové nenáročné čtení a umíte pár anglických slovíček, je to kniha pro vás. Jen pozor, je to především fikce, v každém novém bytě se nepromenádují tři sexy kocouři jen v boxerkách :)